Znajdź opowiadanie:

"NIEETYCZNE MYŚLI"- unnecessary

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)

FRAGMENT

Podświadomość krzyczy, bym uciekał, lecz wiem, że zabrnąłem do momentu, w którym nie mogę się już wycofać. Z sekundy na sekundę bicie mojego serca przyśpiesza, jakby wiedziało, co je za chwilę spotka.
Drga we mnie coś. Jakaś struna dawno nieużywana. Drzwi się otwierają i widzę jego twarz. Robi mi się słabo. Coś w środku wybucha na ten widok, rzuca mnie wewnętrznie na kolana. Trzęsę się cały, walcząc ze łzami, które chcą się wydostać na świat. Usta rozchylone zamykają się i otwierają, jakby słowa nie mogły przedostać się przez struny głosowe.
Widzę go pierwszy raz od tak dawna. Czuję, że nie spodziewał się tej wizyty, lecz i ja jej nie planowałem. Obserwuję, jak się zmienił i nagły ból chwyta mnie za serce, bo nie mogłem patrzyć na te zmiany. Gęsta broda pokrywająca jego żuchwę sprawia, że wydaje się doroślejszego, ale ja wiem, że pod spodem to ten sam człowiek. Mój brat bliźniak. Moja druga połówka.

autorka: unnecessary

1 komentarz:

  1. Ja bym proponował jeszcze coś - natknąłem się przypadkiem - nówka, ale nawet fajnie się zaczęło czytać: https://forbidden1989.wordpress.com/

    Pozdrawiam - Kamilekk

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.