Znajdź opowiadanie:

"WITHOUT YOU I DISAPPEAR"- Czaki

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)

FRAGMENT

Następnego dnia obudziliśmy się dosyć wcześnie. A raczej Bill mnie obudził, bo już nie mógł się doczekać, kiedy będziemy nurkować. Kiedy tylko się umyliśmy, ubraliśmy i zjedliśmy jakieś śniadanie w restauracji, poszliśmy od razu na plażę. Nie za bardzo się orientowałem, co, gdzie i jak, ale w samolocie przeczytałem parę ulotek, no i po godzinie poszukiwań, udało mi się wynająć łódź z całym wyposażeniem do nurkowania, a oprócz tego jakiś chłopak zaproponował, że popłynie z nami, tak dla bezpieczeństwa, no i oczywiście za zapłatą. No i przynajmniej mówił po angielsku! Był to młody chłopak, tak na moje oko gdzieś w Billa wieku. Miał długie blond włosy związane w kitkę z tyłu głowy, brązowe oczy, no i był też dobrze zbudowany, a przy okazji miał niezłą opaleniznę, czego w tej chwili cholernie mu zazdrościłem. I z tego co mówił, nazywał się Mikel i... I czemu patrzył tak na mojego chłopaka?!
- To teraz przebierzcie się w piankę, a potem pomogę wam nałożyć butle. Tlen w tych butlach starczy nam na godzinę, tylko musicie pamiętać, że jest ona trochę ciężka i utrudnia pływanie, ale myślę, że nie stworzy wam to jakiegoś większego problemu – mówił, kiedy wszyscy przebieraliśmy się. - Pamiętajcie, że najgłębiej możecie nurkować do trzydziestu metrów, ale, że robicie to pierwszy raz, to lepiej będzie, jak będziecie trzymać się blisko mnie.

autorka: Czaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.